Jumaat, 24 April 2009

TEMA BUNGA (Perbualan pagi, Kognitif, Bahasa, Sosioemosi)

Minggu ini kelas aku Tema bunga, sempat la pesan kat budak2 bawak bunga tau. habis semua bunga mak dia kat pasu di sebatnya. cikgu suruh bawak, kalau cikgu cakap memang semua jalan punya. yang bestnya ada 2 orang bawak bunga mati (bunga telur) kira ok jugak la, bunga jugak. cikgu pesan tak habis.
sempat jugak la aku amik gambar bunga-bunga yang dia orang bawak. menarik tak????????????? ada bunga mawar 3 kuntum, mesti mak dia punya kat pasu depan pintu dia sebat sebelum naik bas g sekolah.


bunga dah layu pun bawak jugak lah. kesian bunga tu.


yang cantiknya bunga kuning nie dia amik kat pagar sekolah. baru teringat kot cikgu pesan bawak bunga.



ini lah bunga raya, bunga kebangsaan.






sekian...........................

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catat Ulasan