Jumaat, 29 Mei 2009

TEAM JOHOR BAHRU

PADA 19-29hb Mei telah diadakan Latihan Pusat bagi persediaan ke Kejohanan Olahraga Prasekolah Peringkat Negeri Johor yang akan berlangsung pada 1hb Jun di Padang MRSM Mersing. Latihan Pusat selama 2 minggu ini telah diadakan di Padang SK Seri Skudai. Berikut adalah sedikit catatan untuk tatapan anda semua.



Sebahagian barisan Atlit dan Jurulatih (Guru Prasekolah) daerah Johor bahru semasa menjalani Latihan Pusat di padang SK Seri Skudai, Johor Bahru.

Ragam selepas menjani latihan dan ketika menikmati makan tengahari. Bergambar untuk kenang-kenangan bersama Jurulatih (En Jebeli) sebelum terbang ke Sarawak untuk merayakan Hari Gawai.
Ucapan Jutaan terima kasih kepada semua yang telah menjayakan latihan pusat ini, En Jamaluddin A.Rahman (PPPDR) En Azhari (Penyelia Prasekolah), En Jemsari (Gb SKSS), En Md Shah Abubakar (Guru Besar SKTTU) kak min n semua guru2 prasekolah SKSS, semua guru prasekolah yang terlibat, semua PPM yang terlibat, pengusaha kantin SKSS, semoga penglibatan dan sokongan Kalian semua mendapat berkat dan dirahmati dariNya.
Doakan pemergian kami akan mendapat hasil yang memuaskan, Johan keseluruhan adalah sasaran kami. Selamat Berjuang Pasukan Johor Bahru.
" MAJULAH SUKAN UNTUK NEGARA"
HIDUP JOHOR BAHRU.
..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan