Sabtu, 9 Mei 2009

LAWATAN KE PULAU LANGKAWI

Minggu ini SK Taman Perling dengan kerjasama PIBG telah mengadakan lawatan ke Pulau Langkawi sambil disertai murid-murid dan guru-guru pengawas. bagi mengingati kemeriahan tersebut, saya paparkan beberapa kenangan saya bersama-sama rakan-rakan guru prasekolah ketika mengadakan Lawatan Banch Mark ke Pulau Langkawi anjuran bersama Panitia Prasekolah Daerah Pasir Gudang bersama PPD Pasir Gudang.


Tengok sendiri lah aktiviti kita orang, melawat kilang gamat, padang mat sirat, muzium lagenda, dataran lang dengan wajah-wajah ceria. En Syawal n En Md Shar tengah memilih jamu gamat tu. untuk tambah tenaga kot. ha ha ha

Pertama kali menaiki cable car memang takut, tapi bila dah sampai ke atas gunung mat cincang rasa seronok sangan dengan pemandangan yang menarik dan angin sepoi2 language, hilang segala rasa takut. Pn Norliza (GPK SK Pelangi Indah) tengah berposing di perhentian laluan cable car.

Gambar diatas ketika membuat lawatan Banch Mark ke Prasekolah SK Kebun Pinang.


wah, pilih-pilih, murah-murah nie. ketika di Idaman Suri.
Tengok, memborong sakan ketika di Hj Ismail Group. sampai kepenatan dan pekena laksa belut. peh, power sangat-sangat sampai meleleh...........
Iza, tambah 2x makan laksa belut. jarang dapat ni, kt jb tak de pun. kalau kat kelantan memang la tak pernah dengar pun. power tak????

pemandangan balik setelah tiba di jeti Kuala Perlis, En Md Shar memeriksa barang takut2 tertingal di hotel pulak.

ok sampai jumpa lagi.... tapi ini semua tinggal kenangan kerana saya telah berpindah ke PPD JB.

......

1 ulasan:

  1. Assalamualaikum Tuan/Puan.

    Mohon maaf pada Tuan/Puan untuk boleh iklan sedikit disini, semoga kebaikan hati Tuan/Puan untuk memberi izin iklan ini, menjadi amal ibadah disisi Allah SWT hendaknya amiin….

    Salam dari Kita Holidays Travel & Tour Indonesia.
    Kalau Tuan/Puan nak melawat ke Indonesia, jangan risau hati sila hubungi :

    KITA HOLIDAYS TRAVEL & TOUR INDONESIA
    Tour operator & Travel Agency

    Sebuah serikat yang punya legalitas di Indonesia, memberikan pengkhidmatan tour ground handling di beberapa daerah yang favorit untuk di lawati. Kami arrange secara profesional dan dengan penuh rasa kekeluargaan, juga dengan harga tour yang sangat berpatutan sekali seperti ke : Padang dan Bukittinggi Tour, Aceh Tour, Medan Tour, Jakarta dan Bandung Tour, Jogjakarta Tour, Bali Muslim Tour dan sewa kenderaan.

    Contact person : Amsyahril
    Mobile : +6285263007445
    E-Mail : am_holidays@yahoo.com / kita_holidays@yahoo.com / kitaholidays@yahoo.com.


    BalasPadam