Isnin, 13 Julai 2009

TERJUMPA KAWAN LAME........

Jumpa kawan lame lagi? maksudnya kawan yang lama2 tak jumpa dekat 4-5 tahun kini bertemu kembali. Ni kawan aku namanya Hizam Tamit, orang sabah jadi baca ini tulisan pun kena guna dialek sabah bah ini. lama juga aku ndak jumpa ini orang, tapi setahu aku dia kawin sudah cuma ndak jemput aku maklumlah aku nie senior di 2 semester jadi mcm kenal ndak kenal jak cuma aku nie pandai cakap sabah itu la kelebihan aku.
kisahnya begini, sabtu minggu lalu aku bawak la budak2 aku ada game d stadium hoki bandaraya. sebelah paginya aku bawak budak2 aku karnival prasekolah jadi sebelah petang sajak aku dpt turun stadium. sekali aku limpas di depan tempat duduk pemain simpanan dia panggil aku, wak ka ini? nah, betul la itu. rupanya dia mengajar di SK Kempas yang diawal pagi tadi sudah aku kalahkan 2-0. macam mana, apa boleh buat. kalau diatas padang kita lawan tapi diluar padang kita kawan. ngam la itu. tapi sembang ndak lama la kerana masing2 ada tugas. jadi lepas ini boleh la kita jumpa lagi. munshi ibrahim sama perling ndak jauh bah tu. dekat sajak. lain kali ah.
ok babaiiiiiiiiiiiiiiii

Tiada ulasan:

Catat Ulasan