Isnin, 4 Mei 2009

Persiapan Kejohanan Olahraga Prasekolah 2009

wah, aku dah mula ngantuk nie. jam kat tangan dah kul 1 ++, nak wt lesson, nak print lembaran kerja kalut sikit la. bukan apa hr nie banyak sangat aku kena buat. Habis je kelas pg tadi tanda buku tulis, lembaran kerja etc all. dapat la info kena buat bendera kejohanan l zon skudai. pada mulanya ada sapa ntah kena jawatankuasa sepanduk n bendera la kalau tak silap. tak pasal-pasal aku kena buat, kalau bagi tau awal boleh dirancang, ini kira kerja last minit, bidan terjun. balik ajer terus g beli kain, cari cat pelaka sampai ke taman u, kat ramboo memang banyak pilihan tapi harga agak mahal sikit la.

lewat malam baru boleh buat coz tunggu askar aku tidur dulu kalau tak memang jahanam la. esok pagi dah nak guna untuk raptai kejohanan sebenar. harap2 tak hujan la yer.

#tengok la anak aku yg xtive nie..







setelah bersengkang mata inilah hasilnya. ini buat last minit tanpa perancangan, kalau betul2 tak tau la jadi macam mana. harap-harap tak de la yang komen kalau ada memang sah la tahun depan dia kena buat pulak yek.

ok lah, aku nak print worksheet untuk esok pulak. babaiiii.








...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan